Når vi får melding i fra KS om at det er feil med ovennevnte så følger vi anvisningen som er oppgitt.
Meldingen lyder som følger:
DET ER VIKTIG AT DENNE INFORMASJONEN BLIR SENDT TIL RETTE VEDKOMMENDE SNAREST MULIG!
Dere har forsendelser i SvarInn som ikke er importert av fagsystemet på mer enn 2 timer. Dere er selv ansvarlig for å løse problemet slik at dere får tilgang til posten.
Det er 1 forsendelser i mottakersystemet 5441_sikri_elements. Det skyldes ganske sikkert problemer med importen i fagsystemet hos dere. Dersom en forsendelse er forsøkt lastet ned for mange ganger og/eller har for mange meldinger om feilet mottak, vil denne ikke lenger være mulig å laste ned via SvarInn. Den må da lastes ned manuelt.
Følg lenken som er oppgitt;
- Gå til oppgitt lenke, deretter fanen "Innkommende" for å få oversikt. Finner du ikke forsendelsen(e)? Velg da status "Klar for mottak".
Forsendelsen kan lastes ned manuelt ved å følge oppgitt lenke i meldingen.
Her kan dere laste ned forsendelsene manuelt. Husk da også å klikke [Sett forsendelse mottatt].
Dere finner mer informasjon om dette på https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fsvarut.wordpress.com%2Fhva-om-importen-svikter-i-svarinn%2F&data=05%7C01%7Caslaug.iversen%40tana.kommune.no%7C9c25ba579be841e1e36808dab32fedea%7C0052f056b9f6448b9ca16bd867524946%7C0%7C0%7C638019315677883656%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=DQjGIFerBYLO9oeXbIWxq%2BdqbP6Vplh3on67aZR25ZU%3D&reserved=0.
Har dere behov for mer hjelp? Send epost til svarut@ks.no.
Hvem utfører dette: Marit. Dersom ikke hun er til stede så utføres den av : Laila, Aslaug eller Inger på IT.
Dette gjøres starks vi har fått meldingen.
Laster...